Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]



Mail this Foto to a friend



< Previous

Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Sunday, 3-Jan-2010 18:04
HASIL JAHITAN/TEMPAHAN 01/2010
SELAMAT TAHUN BARU SEMUA...
Semoga 2010 menambahkan keceriaan, kebahagian dan idea2 baru....

Baju kepunyaan Puan Hafizah.. (JPW Sbn)
1a. Tangan



1b. Badan baju



2. Arrow tangan & badan kepunyaan Yanie, (JPW Sbn juga)

3. Pintalan 4 dara kepunyaan kawan saya


Dana - TQ - wiwit utk Dana gak.. ;-)
Natasha - sama2 ye
Hajar - TQ, rajin2 lah lepak umah akak ni hehehe
Ieta - Biasanya manik, akak beli di Seremban dan labuci akak beli di Bunga Reben, Jalan TAR, KL.
Amirah - dapat hilite kat batik memang rasa lapang sebab tak perlu fikir design apa nak jahit.. ikuttt je bunga batik tu hehehe.. cuma kdg2 rasa kena ubah sikit susunan labuci sebab kita sendiri bosan dgn design yg sama wlpun customer yg berbeza :-D
Angahsu - batik crepe pun saya tak letak lapik.. cuma kalau dapat kain2 nipis saya kurangkan lapikan labuci tu..
Zil - Insyallah...
Puan Rosita - terima kasih Pn.. masih ada juga kekurangan Pn.




© Pidgin Technologies Ltd. 2016